Miły uśmiech, doskonała prezencja oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów sprawiają, że hostessy to nieocenione wsparcie podczas prezentacji oferty. Zatrudnienie hostessy na targi to również doskonałe wzmocnienie rangi imprezy, jak również i skuteczne budowanie pozytywnego odbioru marki przez potencjalnych klientów. Poznajmy więc bliżej mnogość zalet, jakie daje zatrudnienie profesjonalnej hostessy.
Hostessa potrafi szybko i skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zbudować świadomość marki poprzez aktywne i profesjonalne prezentowanie oraz promowanie określonej usługi lub produktu. Idealnie nadają się podczas otwierania nowego sklepu bądź punktu. Można je również zatrudnić do promowania nowego produktu lub wydarzenia.
Warto również wspomnieć, że wykwalifikowana hostessa zapewnia obsługę informacyjną, organizacyjną oraz promotorską. Każda hostessa zarejestruje nowego uczestnika, wyjaśni działanie określonej maszyny lub po prostu rozluźni atmosferę, wskaże drogę, poczęstuje przystawką lub zabawi rozmową.
Należy także wspomnieć, iż wiele hostess zna obce języki, co znacznie ułatwia prezentację firmy oraz poprawia wizerunek marki na rynkach zagranicznych. Pomaga to budować świadomość marki oraz wzbudza większe zainteresowanie potencjalnych odbiorców podczas targów i spotkań branżowych.
Hostessy mogą również zagrzewać zawodników podczas zawodów sportowych poprzez taniec i doping. Podprowadzają zawodników na ring lub do linii startu, mogą również wręczać nagrody i dodawać uroku podczas sesji zdjęciowych. Należy również wspomnieć o fordancerkach, czyli hostessach, które są duszą towarzystwa. Potrafią rozkręcić każdą imprezę oraz wydarzenie branżowe poprzez zachęcanie uczestników do tańca i dobrej zabawy.
A więc, odpowiadając na pytanie, czy warto zatrudnić hostessę w celach marketingowych, to odpowiedź brzmi tak! Zyskujemy w ten sposób doświadczoną osobę, która skutecznie zadba o promocję, jak również i zabawi potencjalnych klientów czy zbuduje pozytywny wizerunek marki, a to jest najważniejsze.